Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"GW" rozpoczęła kampanię pod hasłem "Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować"

Kampania "Gazety Wyborczej" potrwa do 6 listopada (fot. materiały prasowe)

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w czwartek kampanię zachęcającą do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez zespół dziennika.

"Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać" – napisała redakcja "GW" w tekście inaugurującym kampanię promocyjną.

Czytaj też: Dziennikarze przesłuchiwani, bo pisali o fikcyjnym zatrudnieniu siostry Morawieckiego

Motyw przewodni kampanii brzmi "Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować", a w kreacji prezentowanych jest sześć głównych haseł: Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet, (W)inny i Hej(t).

Kampania "Gazety Wyborczej" potrwa do 6 listopada. Prowadzona jest w internecie (Google, Meta, TikTok, serwisy Wyborcza.pl), prasie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. 

Kampanię przygotował dział marketingu "GW", a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Za zakup mediów odpowiadały AMS i agencja mediową Spark Foundry.

Kampanii towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl.

Czytaj też: TVP odpowiada na film Agnieszki Holland. Pokaże drugą edycję koncertu "Murem za polskim mundurem"

(KOZ, 22.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.